همه چیز در مورد برنامه ریزی است


همه چیز در مورد طراحی است تا به شما در سئو سایت کمک کند. ساختار به موتورهای جستجو و حتی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا عنوان و اطلاعات سایت شما را بهتر درک کنند و آنها را در طبقه بندی مناسب قرار دهند. من محمد سلحشوری هستم در این مقاله درباره شما با شما صحبت خواهم کرد، با ما همراه باشید.

طرح چیست؟

این یک تلاش مشترک توسط گوگل و چندین موتور جستجوی دیگر است که چند سال پیش شروع به استخراج اطلاعات معنایی بیشتر از صفحات وب کردند. جالب است بدانید که schema متا داده ای است که به سایت شما اضافه می شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد محتوا و نوشته شما به موتورهای جستجو بدهد.

همه وب مسترها و متخصصان سئو همیشه از توضیحات متا، عناوین متا و غیره استفاده می کنند تا بتوانند با ارائه ایده بهتری از فعالیت های خود به موتورهای جستجو، رتبه سایت خود را افزایش دهند و موتورهای جستجو متوجه شوند که در کدام صنعت کار می کنید و در نتیجه شما را رتبه بندی می کنند، اما طرحواره به گردشگران جستجو کمک می کند تا طبقه بندی محتوای شما را درک کنند و آن را در ساختاری بهتر و مرتبط تر نمایش دهند.

نشانه گذاری فرم به برچسب های HTML اضافه می شود تا نوع اطلاعات ارسال شده به موتورهای جستجو را دسته بندی کند. به عنوان مثال، کد فرم به شکل زیر به کد صفحه اضافه می شود:



آواتار



کارگردان: جیمز کامرون (متولد 16 اوت 1954)

علمی تخیلی

کلیپ‌ها



همانطور که می بینید، اشکال موجود در این صفحه به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که این صفحه مربوط به یک سازمان، شخص، فیلم، مکان یا هر موضوع دیگری است. این همچنین به شما کمک می کند تا وارد پنل های دانش شوید و نسبت به رقبای خود رتبه بهتری کسب کنید.

تمام این اطلاعات موجود در کد بالا بسیار مهم هستند و به جذب ترافیک وب سایت و افزایش رتبه وب سایت کمک می کنند.این طرح با ارائه داده های صحیح به موتورهای جستجو مانند گوگل به وب سایت شما اجازه می دهد تا رتبه بالاتری در SERP داشته باشد. این بدان معناست که موتور جستجو دقیقاً می داند که سایت شما چه اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و سعی می کند آن را بهتر ارائه دهد.

به عنوان مثال، اگر سایت شما یک وبلاگ شخصی است یا نماینده یک سازمان است، می توانید آن را به طور جداگانه به گوگل ارسال کنید. همچنین، اگر کسب و کار شما در یک مکان جغرافیایی خاص فعالیت می کند، حتی می توانید آن مکان را در گوگل تبلیغ کنید تا در موتورهای جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنید.

علاوه بر این، استفاده از طرحواره به پانل‌های دانش Google کمک می‌کند اطلاعات بهتری را در اختیار کاربر قرار دهند. این بخش در صفحه نتایج قرار دارد و سعی دارد بهترین اطلاعات را در مورد موضوع جستجو ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر مهران مدیری را در گوگل جستجو کنید، تمام مشخصات، فیلم ها، سال ساخت، بیوگرافی و تمامی اطلاعات مرتبط با این بازیگر را دریافت خواهید کرد.

طرحواره به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به شبکه های اجتماعی متصل کنید و از ریزداده ها برای اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

مهمترین طرح ها

همانطور که می بینید، طرحواره ها برای سال ها بخشی جدایی ناپذیر از سایت شما خواهند بود، اما با توجه به اینکه هر طرحواره به اطلاعات منحصر به فرد خود و نحوه چیدمان هر یک به طور متفاوت نیاز دارد، در اینجا لیستی از محبوب ترین طرحواره ها را برای شما گردآوری کرده ایم:

کتاب (معرفی کتاب)

فیلم ها

دستور آشپزی

یک رویداد

کسب و کار محلی، محلی

خدمات تبلیغاتی.

رستوران

محصول، پیشنهاد

مرور کنید، خلاصه کنید

صدا و سیما

سازماندهی شده است

شخص (شخص)

طرحواره غیر متنی: AudioObject، ImageObject، VideoObject

سوالات متداول (سوالات متداول)

این تنها بخشی از یک لیست طولانی از طرحواره های مختلف است، ما سعی کرده ایم محبوب ترین آنها را آماده کنیم. ما هر طرحواره را به صورت جداگانه آموزش خواهیم داد تا به مرور زمان این طرحواره را به وردپرس اضافه کنیم.

این موارد در طول زمان تکامل یافته و رشد می‌کنند و تعدادشان در حال افزایش است، برای مثال اخیراً Schema نسخه 6.0 MediaGallery، SportsEvent، FloorPlan را اضافه کرده و ویژگی‌های جدیدی را به JobPosting اضافه کرده است.


مطالعه بیشتر: https://blogten.ir/about-schema/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد