اضطراب فراگیر - آیا شما آماده برای یک خوب چیز هستید؟


اضطراب اجتماعی بیش از کمرویی است. در گذشته و طب چینی از جینکو بولیبا (Ginkgo) برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده میشده است. خبر خوب این است که بسیاری از موارد بی خوابی را می توان با تغییراتی در خود ، بدون تکیه بر متخصصان خواب و یا مصرف بیش از حد قرص های خواب آور درمان کرد. مدت این حملات معمولا چند دقیقه می باشد. قدم زدن در خزان، با دوستان فرهنگی بودن، کمک کردن به ایتام، پنج دقیقه به یک گل نگاه کردن، چهل صفحه در مورد خود نوشتن، احترام به عابر پیاده، نپریدن وسط حرف دیگران، سکوت فراوان، آشغال پرت نکردن از اتومبیل، جواب تلفن مردم را دادن، مؤدب بودن، تقدیر از کار خوب، ویژگیهای مثبت افراد را دیدن، گفتن ده بار در روز: من اشتباه کردم، زبانهای خارجی آموختن … همچنین گاهی تغییر کار آنها یا مسولیت هایی که به آنها سپرده می شود، ممکن است آنها را دچار این اختلال کند. یک موقعیت بحرانی و بزرگ را به موقعیت ها و قسمت های کوچک تر بشکنید، با این روش راحت تر می توانید تکنیک های ریلکسیشن را پیاده سازی کنید. با این روش می توانید از پس کارهایی که برای انجام آن ها تردید دارید یا از آن دوری می کنید بر آیید.

درباره فواید دیگر مسکن در کاشت یک باغ مطالعه کنید. هدف از این درمان این است که به بیماران کمک کند تا درک کنند که خاطرات مربوط به تروما (یا فوبیا) دیگر خطرناک نیستند و نیازی به جلوگیری از آن نیست . یک سوال مهم این است که چرا همه افراد آموزش الکترونیکی را دوست ندارند و نسبت به شرکت در جلسات آن بی علاقه هستند، این یک مشکل اساسی در جهت پیشرفت و توسعه این مدل از آموزش است. در مرحله ی بعدی باید حتما در مورد مشکلات و مسائلی که موجب اختلالات روانی شده است، از بیمار سوال بپرسیم. معمولا از طریق تعامل با عوامل مختلف زندگی و روانی اجتماعی بروز می کند. از آنجایی که اختلال اضطراب اجتماعی باعث ایجاد حس ناتوانی در فرد میشود کاهش شدید کیفیت زندگی فرد رابه دنبال دارد. حتی استفاده زیاد از اینترنت برای این افراد نه تنها مضر نیست که بلکه از آنجایی که شانس یافن روابط تازه را پیدا می کنند ودر نتیجه میزان افسرگی را کاهش می دهد و ازطرفی مهارت های اجتماعی این افراد را بالا می برد. از آنجایی که اختلال اضطراب اجتماعی ناتوان کننده است کیفیت زندگی فرد را هم تحت تاثیر قرار می دهد. ولی در هنر که پا میگذارم چیزهایی را تجربه میکنم که در زندگی واقعی نمیتوانم تجربه کنم.

با رفتار درمانی شناختی می توانید با دید واقعی به مشکلات خود نگاه کنید، تا روش های رفتاری سالمی که در مشکلاتتان استفاده کردید از روش ناسالم تشخیص دهید. به طور کلی اگر یک وضعیت یکسان برای افراد مختلف به وجود آید، هرکدام در واکنش به آن احساسات مختلفی دارند که بستگی به نگاه فرد و باورهای او دارد. حتی اگر در بدترین شرایط ممکن باشید، امید خود را از دست نمی دهید، زیرا می دانید که خداوند همیشه بهترین ها را برای بندگان خود می خواهد. بر اساس نتایج معاینه فیزیکی و آزمایش خون، پزشک ممکن است برای بررسی بیشتر علل بالینی بالقوه اضطراب، آزمایشهای تکمیلی را پیشنهاد دهد. 1. درمان رفتاری: رفتار و عکس العمل هایی که یک فرد ممکن است در زمان و شرایط مختلف به اضطراب او بیانجامد، را بررسی می کند. مرحله رفتاری: رفتارها و عکس العملهایی رو که یک فرد در زمان های مختلف باعث ایجاد اختلال در رفتار فرد شده است را بررسی میکند. اختلال اضطراب اجتماعی، به نوعی از اضطراب گفته می شود که شخص را در موقعیت مختلف اجتماعی با ترس و اضطراب رو به رو می کند و قسمتی از کارهایی که روزمره فرد انجام می دهد را دچار مشکل می کند.

رفتار درمانی شناختی (cognitive behavioral therapy) یک روش مبتنی بر اصلاح روش مند و آگاهانه احساسات و رفتارهای ناکارآمد بر اساس اصول و روشهای علوم رفتاری و شناختی است که برای درمان مشکلاتی از قبیل افسردگی، اضطراب و ترس اتفاده می شود. اختلال اضطراب اجتماعی، به نوعی از اضطراب گفته می شود که شخص را در موقعیت مختلف اجتماعی با ترس و اضطراب رو به رو می کند و انجام قسمتی از کارهای روزمره فرد را دچار مشکل می کند. افرادی که خصوصیاتی مانند عصبی شدن، قدرت نداشتن در تحمل ناکامی و همچنین بی علاقه بودن در موقعیت های مختلف اجتماعی دارند، در صدر ابتلا به اختلال اضطراب فراگیر هستند. اختلال اضطراب فراگیر با چه علائمی بروز می کند؟ «من بارها به تو گفتهام که اگر کسی ادعا کند جیبش پر از پول است خیلی ساده میتوان تحقیق کرد یا به اثبات رساند: کافی است که پولها را در جیبش به صدا دربیاورد - اگر سکه باشد- یا بیرون بکشد و نشان بدهد. اگر شما بتوانید این فعالیتها را انجام دهید و البته خود را نیز به پزشک متخصص نشان دهید، میتواند در مجموع به شما کمک کند تا سیستم ایمنی بدن خود را افزایش دهید و رفته رفته شاهد این خواهید بود که علائم فیزیکی استرس در شما کاسته خواهد شد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از روانشناس تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

همه چیز در مورد برنامه ریزی است


همه چیز در مورد طراحی است تا به شما در سئو سایت کمک کند. ساختار به موتورهای جستجو و حتی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا عنوان و اطلاعات سایت شما را بهتر درک کنند و آنها را در طبقه بندی مناسب قرار دهند. من محمد سلحشوری هستم در این مقاله درباره شما با شما صحبت خواهم کرد، با ما همراه باشید.

طرح چیست؟

این یک تلاش مشترک توسط گوگل و چندین موتور جستجوی دیگر است که چند سال پیش شروع به استخراج اطلاعات معنایی بیشتر از صفحات وب کردند. جالب است بدانید که schema متا داده ای است که به سایت شما اضافه می شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد محتوا و نوشته شما به موتورهای جستجو بدهد.

همه وب مسترها و متخصصان سئو همیشه از توضیحات متا، عناوین متا و غیره استفاده می کنند تا بتوانند با ارائه ایده بهتری از فعالیت های خود به موتورهای جستجو، رتبه سایت خود را افزایش دهند و موتورهای جستجو متوجه شوند که در کدام صنعت کار می کنید و در نتیجه شما را رتبه بندی می کنند، اما طرحواره به گردشگران جستجو کمک می کند تا طبقه بندی محتوای شما را درک کنند و آن را در ساختاری بهتر و مرتبط تر نمایش دهند.

نشانه گذاری فرم به برچسب های HTML اضافه می شود تا نوع اطلاعات ارسال شده به موتورهای جستجو را دسته بندی کند. به عنوان مثال، کد فرم به شکل زیر به کد صفحه اضافه می شود:



آواتار



کارگردان: جیمز کامرون (متولد 16 اوت 1954)

علمی تخیلی

کلیپ‌ها



همانطور که می بینید، اشکال موجود در این صفحه به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که این صفحه مربوط به یک سازمان، شخص، فیلم، مکان یا هر موضوع دیگری است. این همچنین به شما کمک می کند تا وارد پنل های دانش شوید و نسبت به رقبای خود رتبه بهتری کسب کنید.

تمام این اطلاعات موجود در کد بالا بسیار مهم هستند و به جذب ترافیک وب سایت و افزایش رتبه وب سایت کمک می کنند.این طرح با ارائه داده های صحیح به موتورهای جستجو مانند گوگل به وب سایت شما اجازه می دهد تا رتبه بالاتری در SERP داشته باشد. این بدان معناست که موتور جستجو دقیقاً می داند که سایت شما چه اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و سعی می کند آن را بهتر ارائه دهد.

به عنوان مثال، اگر سایت شما یک وبلاگ شخصی است یا نماینده یک سازمان است، می توانید آن را به طور جداگانه به گوگل ارسال کنید. همچنین، اگر کسب و کار شما در یک مکان جغرافیایی خاص فعالیت می کند، حتی می توانید آن مکان را در گوگل تبلیغ کنید تا در موتورهای جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنید.

علاوه بر این، استفاده از طرحواره به پانل‌های دانش Google کمک می‌کند اطلاعات بهتری را در اختیار کاربر قرار دهند. این بخش در صفحه نتایج قرار دارد و سعی دارد بهترین اطلاعات را در مورد موضوع جستجو ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر مهران مدیری را در گوگل جستجو کنید، تمام مشخصات، فیلم ها، سال ساخت، بیوگرافی و تمامی اطلاعات مرتبط با این بازیگر را دریافت خواهید کرد.

طرحواره به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به شبکه های اجتماعی متصل کنید و از ریزداده ها برای اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

مهمترین طرح ها

همانطور که می بینید، طرحواره ها برای سال ها بخشی جدایی ناپذیر از سایت شما خواهند بود، اما با توجه به اینکه هر طرحواره به اطلاعات منحصر به فرد خود و نحوه چیدمان هر یک به طور متفاوت نیاز دارد، در اینجا لیستی از محبوب ترین طرحواره ها را برای شما گردآوری کرده ایم:

کتاب (معرفی کتاب)

فیلم ها

دستور آشپزی

یک رویداد

کسب و کار محلی، محلی

خدمات تبلیغاتی.

رستوران

محصول، پیشنهاد

مرور کنید، خلاصه کنید

صدا و سیما

سازماندهی شده است

شخص (شخص)

طرحواره غیر متنی: AudioObject، ImageObject، VideoObject

سوالات متداول (سوالات متداول)

این تنها بخشی از یک لیست طولانی از طرحواره های مختلف است، ما سعی کرده ایم محبوب ترین آنها را آماده کنیم. ما هر طرحواره را به صورت جداگانه آموزش خواهیم داد تا به مرور زمان این طرحواره را به وردپرس اضافه کنیم.

این موارد در طول زمان تکامل یافته و رشد می‌کنند و تعدادشان در حال افزایش است، برای مثال اخیراً Schema نسخه 6.0 MediaGallery، SportsEvent، FloorPlan را اضافه کرده و ویژگی‌های جدیدی را به JobPosting اضافه کرده است.


مطالعه بیشتر: https://blogten.ir/about-schema/

آموزش رایگان سئو بر اساس پروژه های صفر تا 100 در جلسه اول


آموزش رایگان سئو پروژه محور از صفر تا صد. اولین جلسه کارگاه تجربه سئوتون برای شما، کاربران و همکاران همیشگی ما. در مورد این کارگاه باید بگویم که بسیار کاربردی و کاملا رایگان منتشر شده و پروژه محور است. در این کارگاه نحوه سئو سایت را از ابتدا به شما آموزش می دهیم.

کارگاه تجربه سیتان

همانطور که گفته شد آموزش سئو به صورت رایگان در این کارگاه ارائه می شود. ویدیوهای هفتگی یا 10 روزه این کارگاه آموزشی سئو را در پلتفرم های مختلف برای شما ارسال می کنیم. می توانید برای استفاده در آموزش نظرات خود را اضافه کنید و یا برای ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود با ما تماس بگیرید.

موضوع این کارگاه انتقال تجربه سئو می باشد

این کارگاه به بررسی و آموزش موضوعات مهم می پردازد، این موضوعات هم مبتدی و هم حرفه ای هستند و بعد از پایان کارگاه می توانید از این تجربیات در پروژه های خود استفاده کنید، سعی کردیم پروژه های کم خطر را ارائه و آموزش دهیم.

SEOTechnical و این صفحه

آموزش بهترین طراحی سایت و اهمیت صفحات فرود

آموزش و بررسی الگوریتم گوگل

آموزش و بررسی اهمیت لینک سازی داخلی و آموزش نحوه ساخت لینک های داخلی

آموزش بهینه سازی سرعت بارگذاری و بهینه سازی وب

نصب و فعال سازی ابزارهای سئو (SEO Yoast، Search Console، Analytics) و آموزش اجزای مختلف این ابزارها

آموزش ایجاد توضیحات اسنپ و سئو و بررسی کلمات کلیدی مرتبط با پروژه (آشنایی با ابزار بررسی کلمات کلیدی و آموزش کار با آنها)

آموزش ایجاد محتوا و افزایش محتوای وب سایت از طریق لینک سازی داخلی

خطاهای داخلی رایج مانند صفحات 404، تغییر مسیرهای 301 و 302 را برطرف کنید

بهینه سازی کد سمت سرور و آموزش تعمیر پایگاه داده و پایگاه داده بهینه

آموزش ویرایش تصاویر مناسب و کم حجم بدون افت کیفیت در فتوشاپ

بهترین برچسب ها را برای پست ها با آموزش ایجاد کنید تا آنها را بهبود ببخشید

لینک های خارجی و خارج از سایت

دوره بررسی واژه‌های کلیدی و اصطلاحات با پیچیدگی کم Long Tail

آموزش و ارزیابی الگوریتم های مربوط به اتصالات خارجی.

آموزش طراحی و توسعه استراتژی های لینک بیلدینگ خارجی و اجرای پروژه های لینک بیلدینگ

معرفی لیستی از لینک های خارجی (نمایه، نظرات و انجمن ها)

اهمیت انواع مختلف ادغام خارجی و ارزیابی ریسک آنها

تعداد جلسات و نحوه شرکت در این کارگاه تجربی

همانطور که می دانید زمینه تولید آموزش هزینه هایی مانند صرف وقت و استفاده از مادیات را برای معلم به همراه خواهد داشت اما سعی شده است آموزش های تولید شده در مجموعه سئوتون به صورت کاملا رایگان منتشر شود و همه می توانند به صورت رایگان در این کارگاه شرکت کنند.

خرسندیم که بتوانیم در حوزه آموزش در خدمت شما عزیزان باشیم.

در زیر می توانید فیلم جلسه اول این کارگاه را دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

مشاهده متن کامل:https://blogten.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b5%d9%81%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-%d8%b5%d8%af-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%84/